Monday, March 8, 2010

Bermula kembali...

Dah bertahun rupanya tak update blog ni... tak de idea, dulu masa anak sorang rajin la... sekarang tak sempat, idea pun makin kurang....
tapi hari ni aku nk mulakan diri utk aktif berblog... bebas utk tulis luahan hati sesuka hati... aku punya suka hati aku la... huhuhu...
hari ni sebenarnya ngantuk sangat.... tiap malam tido rasa tak nyenyak je... lagi satu mud nk keje... apasal la susah nk dapat mud yg bagus... akupun nk dapat gaji yg berkat jugak... tp jiwa masih kacau... buat keje ikut suka hati aku jer... ingat ofis ni bapak aku punyer ke?? dah sah2 bukan... hehehehe....
tak pe la.. yg penting aku gumbira dan tak kacau hidup orang lain...
nanti ada masa aku nk citer pasal percutian aku di Shenzhen Febuari lepas.... seronok sangat....

No comments:

Post a Comment