Monday, March 8, 2010

Hari pertama - Shenzhen

Tanggal 28.1.2010 ... aku dah start cuti, flight ke Shenzhen kul 4 lebih... perasaan ketika itu, tak sabar nk ke sana... huhuhu... dlm kepala otak aku.. shopping shopping dan shopping.... tapi pagi tu sempat la temankan hubby aku settlekan keje2 dia apa yg patut sebelum berlepas ke sana... hampir seminggu weiii.... anak2? aku tinggalkan dengan bibik.. pastu mintak abang aku tido kat umah... lagipun umah akak aku.. kat belakang umah aku jer... jd rasanya kali ni mmg dapat bercuti dengan tenang sket la...

dlm kul 1 kitorang pegi amik adik aku kat putrajaya suh antar kitorang kat lcct... dan dengan laparnya diwaktu tengahari... dapat makan kfc jer la... rupanya kat lcct tu... foodcourt dia tak de la best sangat....




Gambar2 ni adalah gambar2 sekitar lcct dan di Shenzhen... dlm bas dan teksi... feel masa ni agak cuak gak, sebab diorang ni tak reti ckp omputih.... mcm cakap ayam ngan itik la... main bahasa isyarat la... nasib baik aku dah print address hotel yg tulis dlm tulisan cina... kalo bg dia baca ikut bahas rumi ni.. tak tentu sampai ke tak kitorang kat hotel mlm tu....









No comments:

Post a Comment